AVIOTŪRE UZ KORFU AR ATPŪTU PIE JŪRAS (NO VIĻŅAS) - GARANTĒTS!

Vispārīga informācija

CEĻOJUMA CENĀ IEKĻAUTS

Lidojums Viļņa - Korfu sala - Viļņa (RyanAir)
1 maza soma ( 40 х 20 х 25 cm)
Dzīvošana izvēlētajā viesnīcā 8 dienas/ 7 naktis ( ēdināšanas tips atbilstoši viesnīcas kategorijai) divvietīga izmitināšana
Transfērs lidosta – viesnīca – lidosta
Pasažieru nodevas
 

IESPĒJAMAS PIEMAKSAS PAR LIDOJUMU

TŪRE IR GARANTĒTA NO 2 CILVĒKIEM!

1.DIENA

Transfērs Rīga - Viļņa (par papildus maksu). (Precīzu laiku un tikšanās vietu, lūdzam skatīties mūsu mājas lapas sadaļā “Izbraukšanas grafiks” 2 dienas pirms ceļojuma).

Ierašanās Viļņa lidostā.

Lidojums Viļņa – Korfu sala.

Transfērs no lidostas uz viesnīcu, iekārtošanās.

2.DIENA

Atpūta pie jūras.

3.DIENA

Atpūta pie jūras.

4.DIENA

Atpūta pie jūras.

5.DIENA

Atpūta pie jūras.

6.DIENA

Atpūta pie jūras.

7.DIENA

Atpūta pie jūras.

8.DIENA

Lidojums Korfu sala – Viļņa.

Transfērs Viļņa - Rīga (par papildu samaksu).

PAPILDUS JŪS VARAT IEGĀDĀTIES

Nododamā bagāža turp 20 kg (pēc tūres iegādes) 45€
Nododamā bagāža atpakaļ 20 kg (pēc tūres iegādes) 45€
Nododamā bagāža līdz 10 кg (55х40х20 сm) turp-atpakaļ (pērkot tūri) 40€
Nododamā bagāža līdz 10 кg (55х40х20 сm) turp-atpakaļ (pēc tūres iegādes) 50€
Nododamā bagāža turp līdz 20 кg (pērkot tūri) 35€
Nododamā bagāža atpakaļ līdz 20 кg (pērkot tūri) 35€
Priority līdz 10 кg bagāža turp (pērkot tūri) piedāvājums ir ierobežotā daudzumā 15€
Priority līdz 10 кg turp (pēc tūres iegādes) piedāvājums ir ierobežotā daudzumā 25€
Priority līdz 10 кg bagāža atpakaļ (pērkot tūri) piedāvājums ir ierobežotā daudzumā 15€
Priority līdz 10 кg bagāža atpakaļ (pēc tūres iegādes) piedāvājums ir ierobežotā daudzumā 25€

PĒC PIEPRASĪJUMA

Fiksētas vietas autobusā
Transfērs Rīga - Viļņa - Rīga - 30 €
Piedāvājam jebkuru ēdināšanas veidus (HB, FB, AL)

APMAKSA UZ VIETAS

Ieejas biļetes apskates un izklaides vietās

SVARĪGA INFORMĀCIJA

Precīzu laiku lūdzam skatīties mūsu mājas lapā sadaļā "Izbraukšanas grafiks" 1-2 dienas pirms brauciena
Grupas vadītājs ir tiesīgs mainīt ekskursiju dienas un laiku kārtību neizmainot pašu tūres programmu
Lūgums pievērst uzmanību, ka tūres cena var mainīties, sakarā ar aviobiļešu sadārdzinājumu
Brīvs laiks būs paredzēts ja nebūs neparedzēti apstākļi, satiksmes sastrēgumi un citas atkāpes no grafika
Ceļošanai uz Šengenas un Eiropas Savienības valstīm, visām Latvijas pilsoņu un Latvijas nepilsoņu pasēm jābūt derīgām līdz ceļojuma beigām
Ceļošanai ārpus Šengenas un Eiropas Savienības, visām pasēm jābūt derīgām vismaz 6 mēnešus pēc ceļojuma beigām
Ceļošanai ārpus Šengenas nav derīgas Latvijas pilsoņa un nepilsoņa pases ar derīguma termiņu 50 gadu (izdotas līdz 19.11.2007)
Latvijas Nepilsoņi nevar ceļot ārpus Latvijas ar ID karti
Aviokompānija Ryanair un Wizz Air – nepiedāvā iespēju lidmašīnā sēdēt kopā. Ja lidojuma laikā vēlēties sēdēt kopā – precizējiet piemaksu par šo pakalpojumu pie menedžera
Ekskursijas var notikt gida pavadībā latviešu, krievu vai angļu valodā (atkarībā no tā, kādā valodā to pieprasīs 60% grupas dalībnieku)

● Tūrisma pakalpojuma piemērotība personām ar ierobežotām pārvietošanas spējām:
Tūrisma pakalpojums nav piemērots personām ar ierobežotām pārvietošanas spējām.

● Apmaksas kartība:
Piesakoties uz ceļojumu, klients iemaksā tūroperatoram avansa maksājumu 30% (trīsdesmit procenti) apmērā no ceļojuma kopējās summas.
Ceļojuma samaksu pilnā apmērā klients un klienta ceļabiedri veic ne vēlāk kā 45 (četrdesmit piecas) dienas pirms ceļojuma sākuma.

● Tūrisma pakalpojuma nodrošināšanas nosacījumi:
Tūrisma pakalpojums notiks tikai tad, ja tam būs pieteikusies grupa ne mazāk kā 20 cilvēku sastāvā.

Gadījumā, ja ceļojums nav garantēts un minētais minimālais grupas sastāvs netiek sasniegts, tūroperators ir tiesīgs izbeigt šo līgumu:
- 20 (divdesmit) dienas pirms ceļojuma sākuma, ja tas ilgst vairāk nekā 6 (sešas) dienas;
- 7 (septiņas) dienas pirms ceļojuma sākuma, ja tas ilgst no 2 (divām) līdz 6 (sešām) dienām;
- 48 (četrdesmit astoņas) stundas pirms ceļojuma sākuma, ja tas ilgst mazāk nekā 2 (divas) dienas.

Atkāpšana no līguma:
● Gadījumā, ja klients vienpusēji atkāpjas no līguma, tūroperatoram neatkarīgi no atteikšanās iemesla, ir tiesības ieturēt līgumsodu 10% (desmit procenti) no kopējas pasūtījuma cenas, kā arī sekojošus maksājumus:
- ja līdz brauciena sākumam atlikušas 45 — 30 dienas — klients zaudē 25 % (divdesmit pieci procenti) no Kopējas pasūtījuma cenas;
- ja līdz brauciena sākumam atlikušas 29 — 20 dienas — klients zaudē 50 % (piecdesmit procenti) no Kopējas pasūtījuma cenas;
- ja līdz brauciena sākumam atlikušas mazāk par 19 dienām — klients zaudē 100 % (simts procenti) no Kopējas pasūtījuma cenas;
- Eksotiskajiem ceļojumiem (piem. Japāna, Austrālija, Malaizija, Taizeme, Indonēzija, Ķīna, Brazīlija, Indija, Dienvidkoreja, Filipīnas, Singapūra, un tml.): ja līdz brauciena sākumam atlikušas mazāk par 45 dienām - klients zaudē 100 % (simts procenti) no Kopējas pasūtījuma cenas;

Gadījumos, kad ir nepieciešama 100% summas priekšapmaksa par pakalpojumu (tūrisma aģentūra informē klientu kad viņš piesakās uz ceļojumu) — klients, vienpusējas atkāpšanās no līguma gadījumā, zaudē 100 % (simts procenti) no pakalpojuma summas;

Gadījumā, ja klients atsakās no ceļojuma, un tūroperators veicis kādas iemaksas par Klientu (piemēram, apmaksājot aviobiļetes, veicot viesnīcas rezervāciju, apmaksājot avansu pārvadātājam) un nav iespējams šo faktisko izdevumu summu atgriezt, tad šī summa tiek ieturēta no klienta veikta avansa maksājuma, pilnā apjomā.

Tūroperators ir tiesīgs atsevišķos gadījumos noteikt atšķirīgu atteikšanas no ceļojuma un ceļojuma atcelšanas kārtību un termiņus, par to informējot klientu pirms šī Līguma noslēgšanas.

Jums piedāvātais tūrisma pakalpojumu kopums ir komplekss tūrisma pakalpojums Tūrisma likuma un Ministru kabineta 2018. gada 26. jūnija noteikumu Nr. 380 "Noteikumi par kompleksa un saistīta tūrisma pakalpojuma sagatavošanas un sniegšanas kārtību un kompleksu un saistītu tūrisma pakalpojumu sniedzēju un ceļotāju tiesībām un pienākumiem" izpratnē.

Jūs varēsiet izmantot visas Tūrisma likumā un Ministru kabineta 2018. gada 26. jūnija noteikumos Nr. 380 "Noteikumi par kompleksa un saistīta tūrisma pakalpojuma sagatavošanas un sniegšanas kārtību un kompleksu un saistītu tūrisma pakalpojumu sniedzēju un ceļotāju tiesībām un pienākumiem" minētās tiesības, kas attiecas uz kompleksiem tūrisma pakalpojumiem.

SIA INTERLUX TRAVEL (Reģ. nr.: 40103860236) būs pilnībā atbildīgs par kompleksā tūrisma pakalpojuma pienācīgu sniegšanu kopumā.

Saskaņā ar tiesību aktu prasībām SIA INTERLUX TRAVEL ir nodrošinājums, lai gadījumā, ja tas savu likviditātes problēmu dēļ nepilnīgi izpilda vai neizpilda savas saistības, atlīdzinātu Jūsu maksājumus un, ja kompleksajā tūrisma pakalpojumā ir ietverts transports, – nodrošinātu Jūsu repatriāciju. Plašāka informācija par Tūrisma likumā un Ministru kabineta 2018. gada 26. jūnija noteikumos Nr. 380 "Noteikumi par kompleksa un saistīta tūrisma pakalpojuma sagatavošanas un sniegšanas kārtību un kompleksu un saistītu tūrisma pakalpojumu sniedzēju un ceļotāju tiesībām un pienākumiem" paredzētajām pamattiesībām https://likumi.lv/ta/id/300021-noteikumi-par-kompleksa-un-saistita-turisma-pakalpojuma-sagatavosanas-un-sniegsanas-kartibu-un-kompleksu-un-saistitu-turisma

Pamattiesības saskaņā ar Tūrisma likumu un Ministru kabineta 2018. gada 26. jūnija noteikumiem Nr. 380 "Noteikumi par kompleksa un saistīta tūrisma pakalpojuma sagatavošanas un sniegšanas kārtību un kompleksu un saistītu tūrisma pakalpojumu sniedzēju un ceļotāju tiesībām un pienākumiem":

– ceļotājs pirms kompleksā tūrisma pakalpojuma līguma noslēgšanas saņem visu būtisko informāciju par komplekso tūrisma pakalpojumu;
– vienmēr ir vismaz viens tūrisma pakalpojuma sniedzējs, kurš ir atbildīgs par to, lai visi līgumā ietvertie tūrisma pakalpojumi tiktu sniegti pienācīgi;
– ceļotājam izsniedz tālruņa numuru saziņai ārkārtas gadījumos vai informāciju par kontaktpunktu, kurā viņš var sazināties ar tūrisma operatoru vai tūrisma aģentu;
– ceļotājs, par to paziņojot saprātīgā termiņā, var nodot komplekso tūrisma pakalpojumu citai personai (par to var paredzēt pienākumu segt papildu izmaksas);
– kompleksā tūrisma pakalpojuma cenu var palielināt tikai tad, ja pieaug noteiktas izmaksas (piemēram, degvielas cenas) un ja tas ir skaidri paredzēts kompleksā tūrisma pakalpojuma līgumā, un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 20 dienas pirms kompleksā tūrisma pakalpojuma sākuma. Ja cenas palielinājums pārsniedz 8 % no kompleksā tūrisma pakalpojuma cenas, ceļotājs var izbeigt līgumu. Ja tūrisma operators sev patur tiesības palielināt cenu, ceļotājam ir tiesības uz cenas samazinājumu, ja samazinās attiecīgās izmaksas;
– ceļotājs var izbeigt kompleksā tūrisma pakalpojuma līgumu, nemaksājot nekādu izbeigšanas maksu, un saņemt veikto maksājumu pilnu atmaksu, ja ievērojami tiek mainīts jebkurš no kompleksā tūrisma pakalpojuma būtiskajiem elementiem, izņemot cenu. Ja pirms kompleksā tūrisma pakalpojuma sākuma par komplekso tūrisma pakalpojumu atbildīgais tūrisma pakalpojumu sniedzējs atceļ komplekso tūrisma pakalpojumu, ceļotājam ir tiesības saņemt atmaksu un – attiecīgā gadījumā – kompensāciju;
– ceļotājs ārkārtas gadījumos pirms kompleksā pakalpojuma sākuma var izbeigt kompleksā tūrisma pakalpojuma līgumu, nemaksājot nekādu izbeigšanas maksu, piemēram, ja galamērķa vietā pastāv nopietnas drošības problēmas, kuras, visticamāk, ietekmētu komplekso tūrisma pakalpojumu;
– ceļotājs jebkurā laikā pirms kompleksā tūrisma pakalpojuma sākuma var izbeigt līgumu, samaksājot samērīgu un pamatojamu izbeigšanas maksu;
– ja pēc kompleksā tūrisma pakalpojuma sākuma nozīmīgus kompleksā tūrisma pakalpojuma elementus nevar sniegt tā, kā paredz vienošanās, bez papildu maksas jāpiedāvā ceļotājam atbilstoši alternatīvi risinājumi. Ceļotājs var izbeigt kompleksā tūrisma pakalpojuma līgumu, nemaksājot izbeigšanas maksu, ja pakalpojumi netiek sniegti saskaņā ar līgumu un tas būtiski ietekmē kompleksā tūrisma pakalpojuma izpildi, un tūrisma operators nenovērš problēmu;
– ceļotājam ir tiesības uz cenas samazinājumu vai kompensāciju par zaudējumiem, ja tūrisma pakalpojumi netiek sniegti vai tiek sniegti neatbilstoši;
– ja ceļotājs nonāk grūtībās, tūrisma operatoram ir pienākums nodrošināt palīdzību;
– ja tūrisma operators savu likviditātes problēmu dēļ daļēji vai pilnībā nespēj pildīt savas saistības, ceļotāja veiktie maksājumi tiek atmaksāti. Ja tūrisma operators pēc kompleksā tūrisma pakalpojuma sākuma savu likviditātes problēmu dēļ daļēji vai pilnībā nespēj pildīt savas saistības un transports ir iekļauts kompleksajā tūrisma pakalpojumā, tiek nodrošināta ceļotāja repatriācija.

SIA INTERLUX TRAVEL ir nodrošinājums, ko gadījumā, ja tas savu likviditātes problēmu dēļ nepilnīgi izpilda vai neizpilda savas saistības, nodrošina AAS "BTA Baltic Insurance Company" un Patērētāju tiesību aizsardzības centrs.
Ja SIA INTERLUX TRAVEL nespēj pilnībā vai daļēji pildīt savas saistības un sniegt attiecīgos pakalpojumus savu likviditātes problēmu dēļ, ceļotājs var sazināties ar Patērētāju tiesību aizsardzības centru RĪGA, BRĪVĪBAS IELA 55, LV-1010, pasts@ptac.gov.lv, 65452554 Eiropas Parlamenta un Padomes 2015. gada 25. novembra Direktīva (ES) 2015/2302 par kompleksiem ceļojumiem un saistītiem ceļojumu pakalpojumiem, ar ko groza Regulu (EK) Nr. 2006/2004 un Eiropas Parlamenta un Padomes Direktīvu 2011/83/ES un atceļ Padomes Direktīvu 90/314/EEK, kas transponēta Latvijas tiesību aktos [tīmekļvietnes adrese vai hipersaite uz Eiropas Parlamenta un Padomes 2015. gada 25. novembra Direktīvu (ES) 2015/2302 par kompleksiem ceļojumiem un saistītiem ceļojumu pakalpojumiem, ar ko groza Regulu (EK) Nr. 2006/2004 un Eiropas Parlamenta un Padomes Direktīvu 2011/83/ES un atceļ Padomes Direktīvu 90/314/EEK, ja līgumu slēdz klātienē, elektroniski vai izmantojot balss telefoniju]

Rezervēt
Jautājumi?
(+371) 292 471 10 (+371) 266 17 848 info@mari.lv 09:00 ~ 17:00 (P.-Pt.)
13:00 ~ 14:00 (Pusdienu pārtraukums)